Moet ik een reden geven voor ik iets retour stuur?
Het is niet verplicht om voor het retourneren van jouw order contact met ons op te nemen. Uiteraard mag je altijd zonder opgaaf van een reden retourneren. Wij stellen het echter wel op prijs als je vermeldt waarom je iets retourneert. Als je er toch voor kiest het op eigen kosten zelf aan ons postadres te versturen zullen wij de kosten voor de retourzending niet vergoeden. Wanneer je het niet via onze website retourneert heb je eveneens 30 dagen de tijd de bestelling te retourneren of de retourzending bij ons te melden. Ook in dat geval heb je na het melden van de retourzending 30 dagen de tijd om jouw zending daadwerkelijk te retourneren.Niet gevonden wat je zocht?Meestgestelde vragen
Liever een medewerker spreken?
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17:00 uur. Via chat & Facebook zijn wij van maandag t/m vrijdag
bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.
Start een chat
24/7 binnen 1 minuut
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 24 uur
Telefoon
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
0850030008
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
Meestgestelde vragen
Liever een medewerker spreken?
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17:00 uur. Via chat & Facebook zijn wij van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.
Start een chat
24/7 binnen 1 minuut
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 24 uur
Telefoon
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
0850030008
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00