Terug

Moet ik een reden geven voor ik iets retour stuur?

Het is niet verplicht om voor het retourneren van jouw order contact met ons op te nemen. Uiteraard mag je altijd zonder opgaaf van een reden retourneren. Wij stellen het echter wel op prijs als je vermeldt waarom je iets retourneert. Als je er toch voor kiest het op eigen kosten zelf aan ons postadres te versturen zullen wij de kosten voor de retourzending niet vergoeden. Wanneer je het niet via onze website retourneert heb je eveneens 30 dagen de tijd de bestelling te retourneren of de retourzending bij ons te melden. Ook in dat geval heb je na het melden van de retourzending 30 dagen de tijd om jouw zending daadwerkelijk te retourneren.

Niet gevonden wat je zocht?

Liever een medewerker spreken?

Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17:00 uur. Via chat & Facebook zijn wij van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.

Start een chat

24/7 binnen 1 minuut

Stuur een e-mail

Antwoord binnen 24 uur

Telefoon

Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00

0850030008

Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00